2015-03-18 19:54:43 Posjet učenika automehaničara dizelskom i Boschovom servisu u Vranjicu
Vlasnik je servisa D. Jurić podsjetio učenike na povijest Boschove pumpe i dizelskog motora. Učenici su vidjeli od prvih (mehaničkih) do današnjih najsuvremenijih koje moraju pratiti "euro 5" norme visokotlačne pumpe goriva. DIZELSKE PUMPE Sustav za ubrizgavanje goriva Zahvaljujući trajnosti i kvaliteti Boschove pumpe postale su sinonim za vrhunski sustav ubrizgavanjagoriva kod dizelskog motora. Servis Boschove pumpe preporučuje se napraviti nakon prijeđenih150.000 kilometara. INJEKTORI Srce rada svakog dizelaša Uspješno repariramo sve četiri vrste proizvođača injektora: Bosch, Delphi, Siemens, Denso. Kod nekih kodiranih injektora se nakon reparacije mora izvaditi novi kod koji se kasnije unese u računalo vozila. Kod je vrlo bitan jer samo tako reparirani injektor pruža maksimum. DIJAGNOSTIKA Osnova i početak traženja kvara Dijagnostika ne podrazumijeva samo spajanje na dijagnostički tester jer u više od 50% slučajeva tester ne prijavljuje nikakvu grešku, već se moraju raditi razna druga specijalna mjerenja s kojima će se otkriti problem. U servisu „Preden“ najčešće koristimo originalne dijagnostičke uređaje propisane od proizvođača Bosch, Delphi i Denso. Vlasnik je objasnio temeljni način rada pumpe, dijelove pumpe, kako nastaje tlak u pumpi, brizgaljke, regulator broja okretaja. Kako reagira visokotlačna pumpa goriva kod nekvalitetnog goriva, što se najčešće kvari i zašto su popravci skupi.
|
Srednja škola "Brač" Supetar |