2018-04-23 09:30:45 e-tečaj: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju Prijavite se na e-tečaj "Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju" koji počinje 2.5.2018. i traje do 15.5.2018.godine. Ovaj e-tečaj će se održavati kao masovni online tečaj. "U ovome online tečaju predstavljene su vrste, funkcionalnosti, načini i oblici upotrebe digitalnih alata za praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća. Proces praćenja i vrednovanja napretka učenika najvažniji je nastavni i odgojno-obrazovni element jer mnogi smatraju da kvalitetno i učestalo praćenje i vrednovanje utječe na tijek procesa učenja i poučavanja neovisno o kojem je obrazovnom stupnju riječ. Zbog nedostatka vremena te utjecaja okruženja na učitelja koji je usmjeren prema rezultatima procesa učenja i poučavanja, a ne prema samom procesu učenja, u osnovnim se i srednjim školama češće provodi sumativno vrednovanje. Nasuprot sumativnoga vrednovanja jest formativno vrednovanje koje za ishod ima kontinuirano praćenje napretka učenika i prikupljanja podataka o njegovom učenju, a s ciljem unaprjeđenja procesa učenja i poučavanja. Digitalni alati mogu znatno olakšati pristup praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća te omogućiti učestalije formativno vrednovanje istih. Pohađanjem online tečaja Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju u trajanju od dva tjedna polaznici će teoretski i praktično upoznati alate i digtalne tehnologijama za vrednovanje i praćenje učenika. U prvome su tjednu obuhvaćene teme: alati i digitalne tehnologije za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, vrste, funkcionalnosti i načini korištenja alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, prednosti i nedostaci alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika te alati i digitalne tehnologije za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. U drugome su tjednu teme tečaja sljedeće: alati i digitalne tehnologije za primjenu portfolio metode za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja, načini i oblici korištenja alata i digitalnih tehnologija za primjenu vrednovanja kao učenja, za učenje i samoučenje, postavka izvještaj i postavka ocjena u sustavu Moodle." |
Srednja škola "Brač" Supetar |