« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
U petak, 22. ožujka 2024. g. učenici SŠ Brač priključili su se međunarodnom projektu očuvanja kulturne baštine pod nazivom „Vještina gradnje suhozida na Mediteranu u službi pejzaža i održivog razvoja“.
Učenici su bili na edukaciji i terenskoj nastavi u Dračevici koja je uključivala upoznavanje učenika s teorijskom osnovom i opisom inventarizacije suhozidne baštine na web-stranici gdje se nalazi digitalna interaktivna karta Brača.
Učenici su nakon edukacije u kratkoj šetnji vidjeli primjer bunje i ostatke nekadašnjeg mlina vjetrenjače iznad Dračevice. Sudjelovala je SŠ Brač, OŠ Postira, OŠ Pučišća i OŠ Bol.
Lokaliteti s popisanim i opisanim objektima suhozidne baštine postaju turistički atraktivni jer pridonose lokalnoj prepoznatljivosti. Trebalo bi ih učiniti dostupnima izgradnjom ili uređivanjem staza i putova, razumljivima i privlačnima kroz muzeografsku signalizaciju i opis. Pješačke (kulturne) staze organizirane oko odabranih lokaliteta i između njih dodat će im novu vrijednost. To mogu biti i tematske staze (maslinovi putevi, vinske ceste, pastirski stanovi…) koje bi pridonijele obogaćivanju i/ ili razvoju gastronomske turističke ponude te cjelogodišnjoj turističkoj aktivnosti.
Josip Jurić, prof.