« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Učenici naše škole plasirali se na državnu razinu natjecanja u kvizu znanja i kreativnosti - Mreža čitanja (Čitanjem do zvijezda) 2020./2021.
“...manifestacija je koja slavi knjigu, čitanost i načitanost, knjižnice i obrazovanje, promiče istraživački rad, timski rad, ali i individualni napor.”
Mreža čitanja (Čitanjem do zvijezda) projekt je Hrvatske mreže školskih knjižničara i održava se 8. put za redom, a naša škola u njemu drugi put sudjeluje, i to s većim odazivom učenika, što nas osobito raduje. Ovogodišnja je tema “U svijetu knjiga” (knjiga, knjižara, knjižnica) i čitaju se sljedeće knjige:
Kako je do sada izgledao kviz znanja u našoj školi?
Učenici su kvizu znanja i krativnosti pristupali virtualno (on-line) na školskoj i regionalnoj razini odgovarajući na pitanja iz zadanih knjiga.
Na školskoj razini (11. prosinca 2020.) sudjelovalo je 19 učenika, a na regionalnoj (5. ožujka 2020.) 15 učenika. Na školskoj razini pitanja su bila vezana za prvu knjigu (Nina George: Mala pariška knjižara), a na drugoj razini pitanja su bila složenija, učenici su trebali pokazati znanje vezano uz spomenutu prvu i drugu knjigu (Veronica Henry: Kako pronaći ljubav u knjižari), te također iskazati poznavanje traženih bibliografskih, biografskih i književnoteorijskih podataka.
Veliko nam je zadovoljstvo što se osam učenika naše škole plasiralo na državnu razinu natjecanja: Karmela Vrandečić (4. c), Marijeta Barbara Vicelić (4. c), Matea Sičaja (4. c), Vana Marović (4. c), Sara Poklepović (3. c), Paul Damjanović (1. c), Nina Šćepanović (1. c) i Ana Nejašmić (1. c).
Prilažem poveznicu za rezultate učenika:https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vS2dgl-KCBFK2Ohg6VbemMqEI6cN08-7K_UvPwHcbSEIWwAzZ5qq5AeOSidutMDEigc2G1bxeqnxruZ/pubhtml?gid=1217805341&single=true
Da bi sve proteklo u najboljem mogućem redu bili su zaduženi članovi povjerenstva: profesorica Nera Nejašmić, Anđelka Miloš, profesorica i školska knjižničarka, Roberta Samardžić, knjižničarka Narodne knjižnice Supetar te mentorica profesorica Rina Vidović. Tehničku podršku omogućila nam je profesorica Sandra Radulovski.
Uspjeh naših učenika uspjeh je i svih naših djelatnika i ravnatelja Jakše Matulića koji su prepoznali vrijednost sudjelovanja u ovom projektu, osobito ove godine koju je Vlada Republike Hrvatske proglasila Godinom čitanja.