« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Ove se godine u SŠ Brač odvija projekt sufinanciran sredstvima Europske Unije iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo pod nazivom „Suvremeni trendovi i tehnologije u održivom razvoju ribarstva i upravljanja okolišem FLAG-a Brač“. Projekt se sastoji od niza predavanja i radionica te nekoliko stručnih izleta usmjerenih na osposobljavanje i educiranje odgojno-obrazovnih djelatnika te učenika SŠ Brač u svrhu korištenja besplatnih satelitskih snimaka u nastavnom procesu. Poseban je naglasak na održivom razvoju ribarstva, očuvanju i održivom upravljanju okolišem, bioraznolikosti i prirodnim vrijednostima morskih ekosustava na području FLAG-a Brač.
Među brojnim mogućnostima korištenja satelitskih snimaka u ribarstvu i zaštiti podmorja izdvajaju se analize fizičkih i kemijskih svojstava morske vode, količine klorofila u moru, intenziteta i gustoće pomorskog prometa kao i utjecaja na okoliš Jadranskog mora i podmorja.
U trenutnoj fazi projekta odrađen je veći dio predavanja i radionica, a uskoro na red dolaze i stručni izleti. U zadnjoj fazi projekta izradit će se metodički priručnik s integriranim primjerima izvođenja nastavnih aktivnosti temeljenih na uporabi svemirskih tehnologija u održivom razvoju ribarstva što će svakako omogućiti edukaciju budućih generacija SŠ Brač na ovu temu.
Provedbom ovakvih inovativnih projektnih aktivnosti omogućuje se učenicima proširivanje njihovih znanja izvan osnovnih kurikulumskih ishoda, odnosno stjecanje saznanja o novim tehnologijama, zanimanjima te poslovima budućnosti.
Provedba projekta ne bi bila moguća bez stručnog suradnika Antonia Morića-Španića, nastavnika geografije i GIS analitičara, koji je kreirao sav stručni sadržaj za edukacije pa mu ovim putem želimo zahvaliti na suradnji.
Voditelj projekta: nastavnik geografije Josip Jurić