« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
3.12.2012. međunarodni dan osoba s invaliditetom u našoj se Školi obilježio na više načina.
Učenici II. i III. razreda opće gimnazije su na satu izborne nastave iz biologije, s nastavnicom Silvanom Dragičević izradili stripove na temu diskriminacije prema osobama s invaliditetom.
Više pogledajte u priloženoj prezentaciji.
A prikladno predavanje na tu temu učenicima je pružila nastavnica sociologije i filozofije Margareta Sargo.
"Invalidne osobe, posebno one stečenog invaliditeta, susreću se s mnogim problemima pri prilagođavanju uvjetima života i rada u društvenoj okolini.
Resocijalizacija osoba stečenog invaliditeta zahtijeva od njih promjenu načina života, fizičko i psihičko prilagođavanje, stvaranje novog identiteta, potpuno nove slike o sebi.
Pojam invaliditeta podrazumijeva određeni nedostatak, oštećenje ili smetnju u tjelesnom, intelektualnom i osjetilnom razvoju.
Temeljna je vrijednost suvremenog društva da promiče jednaka prava svakog pojedinca bez obzira na individualnu različitost.
Jednaka prava svih pojedinaca u pluralističkom društvu iskazuju se i kroz integraciju invalidnih osoba u široj društvenoj okolini.
Preduvjet integracije invalidnih osoba u društvu jest promjena stavova prema njima.
Ono što osobe s invaliditetom isključuju iz društva neznanje su i predrasude.
Ukoliko želimo da se promijeni stav društva u odnosu na osobe s invaliditetom neophodno je da dođe do redovite interakcije između invalidnih osoba i društvene okoline.
Integracija bi trebala započeti kroz predškolski odgoj i nastaviti uključivanjem djece s invaliditetom u sustav redovnog obrazovanja.
Nakon završene izobrazbe invalidne osobe suočavaju se s problemom pronalaska zaposlenja.
Nezaposlenost invalidnih osoba veliki je socijalni problem koji može uzrokovati i njihovu socijalnu izolaciju, nedostatak samopouzdanja i samopoštovanja te ekonomsku ovisnost o drugima.
Zapošljavanje osoba s invaliditetom jedna je od najbitnijih i ključnih aspekata njihovog života.
Kad je riječ o mladoj invalidnoj osobi to još više dolazi do izražaja. Tada se otvara mogućnost da invalidna osoba zarađuje i otvara se put k samostalnom životu, što je preduvjet ravnopravnosti invalida u društvu."