« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
U petak 30. rujna učenici drugog razreda gimnazije u pratnji svoje razrednice Sandre Radulovski posjetili su manifestaciju Europska noć istraživača koja se odvija u sklopu projekta Reconnect Science with the Blue Society.
Projekt okuplja partnere iz pet glavnih obalnih gradova mediteranskog dijela Hrvatske, odnosno 9 partnerskih institucija: Sveučilište u Splitu, Dubrovniku, Zadru, Rijeci i Jurja Dobrile u Puli, Institut za oceanografiju i ribarstvo, Mediteranski institut za istraživanje života, Institut za jadranske kulture i melioraciju krša te Znanstveno tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci STEP-RI, čija istraživanja uvelike karakteriziraju prirodni, biomedicinski, ekološki, društveni i gospodarski aspekti mora.
Europska noć istraživača europska je javna i medijska manifestacija koja za cilj ima promicanje istraživačkih karijera, prvenstveno namijenjena mladima i njihovim obiteljima. Cilj je privući ljude bez obzira na stupanj obrazovanja, s posebnim naglaskom na djecu i mlade, a posebno one koji nemaju pristup znanosti i istraživanju te su stoga manje skloni bavljenju STEAM područjima ili istraživačkim aktivnostima. Aktivnosti su uključivale predavanja, demonstracije, izložbe, interaktivne radionice i eksperimente koje su bile predstavljene na Prokurativama i Marmontovoj ulici u Splitu.
Učenici su pogledali računalnu simulaciju „Čudesni ples molekula“ (Prirodoslovno-matematički fakultet Split) uz objašnjenje i razgovor sa znanstvenicima, sudjelovali u aktivnostima Kineziološkog fakulteta Split pod motom „Tjelesna pismenost i aktivnost“, okušali se u forenzičkim aktivnostima „Kako (ne) ostaviti trag“ koristeći forenzičke materijale i metode za uočavanje, prepoznavanje, vizualiziranje i dokumentiranje otisaka prstiju na predmetima čestim u svakodnevnoj uporabi (Sveučilišni odjel za forenzične znanosti) i još mnoge druge zanimljive radionice.
Sandra Radulovki, prof.