« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
19. listopada 2022. u našoj je školi održano predavanje „Kako reći ne?“. Predavanje je održao gospodin Matija Gorjanec, iz udruge „Stijena“, koji je svojim životnim primjerom želio mladim osobama prenijeti svoje iskustvo te samim time utjecati na njihove buduće odluke glede stvaranja ovisnosti o alkoholu, drogama i ostalim oblicima ovisnosti. Predavanje je bilo namijenjeno svim učenicima naše škole.
Na početku predavanja učenici su uvedeni u temu putem pitanja kojima se pokušava doznati o njihovim dosadašnjim iskustvima s alkoholom i drogama, rizičnim ponašanjima povezanima s navedenim te posljedicama konzumacije alkohola i droge.
Također, voditelj radionice je upoznao učenike s čimbenicima koji utječu na konzumiranje opijata, a sve to njima razumljivim jezikom. Potom ih je kroz nekoliko kraćih interaktivnih ilustracija naveo na osvješćivanje njihovih vlastitih stavova o opijatima i eventualnim rizičnim ponašanjima. Cijelo predavanje o prevenciji je popraćeno osobnim iskustvom osobe s invaliditetom, a koje je nastalo kao posljedica konzumiranja alkohola i brze vožnje. Ovakav oblik predavanja, koji se naziva živa knjižnica (gdje osoba iz svojih vlastitih iskustva i životnim primjerom prikazuje određenu temu), efikasno djeluje na mlade osobe jer je iskustveno učenje jedan od najučinkovitijih oblika učenja. Također, voditelj radionice je ovakvim pristupom podijelio svoje iskustvo s našim učenicima, a glavni cilj toga je razvijanje empatije i osvještavanje važnosti promišljanja o svakodnevnim odlukama i vlastitoj budućnosti kao i aktivno promišljanje o posljedicama životnih odluka.
Na kraju predavanja učenici su dobili priliku postavljati pitanja te riješiti evaluacijski listić o tome koliko su zadovoljni provedenom radionicom/predavanjem. Voditelj radionice im je napomenuo da se uvijek mogu javiti s dodatnim pitanjima na e-mail adresu (dostupnu na web stranicama) pitanja@kakorecine.org.
Matea Burigo, mag.paed.