« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Jučerašnji dan u našoj školi bio je ispunjen veselim ljudima, glazbom i kostimima; u našu školu stigla ja glumačka ekipa Triko cirkus Teatra, putem programa „Ruksak (pun) kulture – umjetnost i kultura u vrtiću i školi“. Ruksak (pun) kulture program je koji omogućava dostupnost i približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima koji žive u sredinama s ograničenom dostupnosti kulturnim i umjetničkim sadržajima. Program razvija kreativno obrazovanje, senzibilizira mlade za područje umjetnosti i kulture te im omogućuju pristup svim vrstama umjetnosti i kulture. Program zajednički provode Ministarstvo kulture i Ministarstvo znanosti i obrazovanja kao dopunski program potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama. Jedna od programskih djelatnosti je i kazališna djelatnost koja je bila prikazana i u našoj školi.
Predstava pod imenom „Zaboravi na Dulcienu“ unijela je u prostor škole različite glazbene instrumente, tematiku iz brojnih književnih djela koje učenici obrađuju u nastavnom procesu kao i visoku razinu smijeha i opuštenosti. Učenici su dobili priliku upoznati se s raznovrsnošću kazališnog performansa i visokom kvalitetom glumačke izvedbe.
Nakon predstave, dramaturginja je s učenicima provela radionicu pod nazivom „Koji je tvoj citat?“. Za radionicu su se prijavili učenici koji imaju afiniteta prema čitanju knjiga i prepoznavanju različitih vrsta književnih djela. Na početku radionice učenici su izvukli nekoliko citata iz njima poznatih književnih djela te su morali odabrati jedan od njih koji mogu primijeniti na neko svoje dosadašnje iskustvo. Većina učenika je tijekom radionice uspjela prepoznati izvučene citate te su time pokazali visoku razinu poznavanja europske i svjetske književnosti.
Cilj ovakvih aktivnosti je pružiti učenicima zabavu, razonodu te kulturno poimanje svijeta oko nas. Kako se škola ne bi svela samo na učenje i reproduciranje znanja, veselimo se i ubuduće ovakvim manifestacijama kojima širimo vidike naših učenika.
Matea Burigo, mag. paed.