« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
U sklopu projekta e-Škole koji traje od 2015. do 2018. godine kao pilot-projekt, a potom kao veliki projekt, odgojno-obrazovni djelatnici prolaze brojne edukacije osmišljene u programu obrazovanja s ciljem podizanja digitalnih kompetencija. Srednja škola Brač uključena je u projekt od samih početaka te su djelatnici prolazili niz edukacija kao i njihovi kolege u Republici Hrvatskoj. U velikom projektu, koji još traje, program obrazovanja se provodi kroz radionice, virtualne radionice, webinare i e-tečajeve za prosvjetne djelatnike.
U našoj školi održale su se tri radionice, u petak 25. studenoga i subotu 26. studenoga 2022. godine, na kojima su nastavnici naučili nove digitalne alate i „trikove“ te obnovili znanje o već naučenom. Cilj je naravno njihova primjena u poučavanju što oplemenjuje sami nastavni proces stavljajući učenike u središte aktivnog učenja te tako poboljšavajući suradnju s njima. Radionice koje su nastavnici marljivo popratili bile su „Paleta jednostavnih digitalni alata u nastavi“ i „Office 365 za hrabre: alati za suradnju i pohranu podataka“ pod vodstvom edukatorice Mirjane Gaćine Bilin, te „E-učitelj ‘u oblaku’” koji je vodila edukatorica Ana Marija Sačer.
Zahvaljujemo im se na zanimljivim predavanjima i radujemo se novima kojima ćemo još više obogatiti svoje znanje i iskustvo rada s digitalnim tehnologijama.
Sandra Radulovski, prof.