« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Učenici 2.c razreda su u sklopu izborne nastave biologije s nastavnicom Helenom Radmilo te u suradnji s pedagoginjom Mateom Burigo, pokrenuli projekt „Stop nasilju!“.
Nasilje je složena, individualna i društvena pojava koja je prisutna u svim područjima ljudskog djelovanja pa tako i u ustanovama odgoja i obrazovanja. Iako je škola mjesto na kojem bi se svaki pojedinac trebao osjećati sigurno i zbrinuto, često se susrećemo s pojavama koje to ne odražavaju. Iako bismo voljeli vjerovati kako učenici ne trpe nasilje, svjedočenje istomu zahtjeva reakciju kao i sustavno bavljenje ovom tematikom. Obzirom na to da izloženost nasilju ugrožava socijalni, emocionalni i kognitivni razvoj mladih te nepovoljno djeluje na mogućnost uživanja svih ljudskih prava, smatramo nužnim isticati problematiku nasilja i ne dozvoliti da isto prođe nezapaženo.
Cilj projekta je osvijestiti postojanje nasilja u našem okruženju, potaknuti učenike i nastavnike na razmišljanje o posljedicama nasilja po sve sudionike (vršitelja nasilja, žrtvu nasilja i promatrače), doprinijeti smanjenju različitih oblika nasilja te prevenirati pojavu nasilja u budućnosti.
Kako bismo utvrdili realno stanje u našoj školi, učenici su uz podršku nastavnice i pedagoginje proveli kvantitativno istraživanje o prisutnosti nasilja u školi te najčešćim oblicima istog. Svi učenici škole su zajedno sa svojim razrednicima sudjelovali u projektu na način da su prisustvovali izlaganju 2.c razreda, sudjelovali u raspravi tijekom radionice te doprinijeli svojim komentarima i iskustvima. Kao završni produkt projekta, učenici 2.c su izradili plakat savjeta za sve koji su se ikada našli u ulozi žrtve nasilja.
Iako je projekt proveden u mjesecu borbe protiv nasilja, završetkom projekta ne završava i sustavna briga o smanjenju nasilja u prostorijama škole.
Škola koja ima nultu toleranciju na nasilje, nasilje ne ignorira, već na nasilje reagira.
Matea Burigo, mag. paed.