« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Uz brojne izvannastavne aktivnosti u našoj školi, debatni klub stoji kao jedna od onih kojom se njeguje vještina govorništva, iznošenje mišljenja i obrazlaganja temeljenog na činjenicama i dokazima, tj. argumentima.
Kako svake godine nastojimo podići razinu rada s učenicima, ove školske godine se debatni klub pod vodstvom nastavnica Marijane Babić i Anite Galasso, priključio projektu „Demokratsko procijepljene – Debatni klubovi i deliberativna demokracija kao model razvoja demokratskih kompetencija i participativnog donošenja odluka“ koji provodi Hrvatsko debatno društvo. Projekt se provodi u partnerstvu s Udrugom gradova u Republici Hrvatskoj, Udrugom hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja i islandskom fondacijom Citizens.Is u okviru Programa Fonda za aktivno građanstvo u Hrvatskoj. Neki od ciljeva projekta su; razviti demokratske kompetencije i građansku svijest kod mladih, uključiti mlade osobe u participativne modele donošenja odluka te ih osnažiti za aktivno sudjelovanje u društvu. Osim navedenog, svrha projekta je proširiti doseg debatnih klubova kao modela Građanskog odgoja i obrazovanja s posebnim naglaskom na mlade osobe kao ranjivu skupinu društva.
Dio projekta je radionica pod vodstvom mentora Hrvatskog debatnog društva, koju je u našoj školi održala mentorica HDD-a, Ivona Anić, 24.01.2023. godine.
Učenici su pod vodstvom mentorice proširili svoja znanja o debatnoj metodologiji te dogovorili novi susret na kojem će primijeniti svoja znanja o deliberaciji. Učenici će tijekom deliberacije imati priliku identificirati probleme u svojoj zajednici te u suradnji s lokalnom samoupravom kreirati kvalitetna rješenja.
voditeljice: Marijana Babić i Anita Galasso