« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
U petak 21. veljače, temeljem programa rada Turističke zajednice Grada Supetra i dobre suradnje proteklih godina, naši učenici hotelijersko-turističkoga usmjerenja (1. h, 2. h i 3. h) otišli su povodom Dana turističkih vodiča na izlet u antičku Salonu te na izvor Jadra u pratnji nastavnika Joška Matulića, Anite Galasso i Bruna Beare.
Učenici su krenuli trajektom u 7.45 da bi stigli u Split sat vremena kasnije jer je u 9.15 krenuo vođeni obilazak antičkom Salonom. Naši učenici imali su priliku upoznati se s bogatom poviješću četvrtoga najvećeg grada staroga Rimskog Carstva.
Obilazak je krenuo od muzeja Tusculum, kuće u kojoj je živio don Frane Bulić i pokraj kojega se nalazi slavno groblje Manastirine na kojem je pokopan svetac zaštitnik grada Splita, sveti Duje.
Zatim smo vidjeli gradske zidine iz 2. st. pr. Kr., akvedukt - vodovod kojim se Salona opskrbljivala pitkom vodom sa samog izvora rijeke Jadro, episkopalni centar - središte starokršćanske Salone, rimske terme, lokalitet pet mostova ispod kojih je nekada prolazila rijeka Jadro, gradska vrata (Porta Caesarea), rimski forum i groblje 16 sarkofaga. Posjet Saloni završili smo najzanimljivijim i vjerojatno najpoznatijim simbolom Rimskoga Carstva općenito – amfiteatrom.
Kada smo došli na izvor rijeke Jadro, prvo smo se kroz zanimljivi promotivni video upoznali s mekousnom pastrvom solinkom, endemskom ribom koja živi isključivo na području gornjega toka rijeke Jadro i nigdje drugdje na svijetu. Nakon toga, otišli smo vidjeti kako su zaposlenici centra izletišta Jadro uspjeli umjetnim putem rasploditi tu endemsku vrstu i na taj način sačuvati je od neminovnoga izumiranja. Na kraju su učenici dobili zadatak – pomoću mape izvora Jadra te nekoliko rebusa i mozgalica riješiti zagonetku. Učenici su igrali u timovima, a učenice Luna Radmanović i Ela Sinovčić prve su riješile zagonetku i dobile zasluženu nagradu.
Učenici su se s izleta vratili trajektom u 14.15, s osmijesima na licu nakon sunčanog i toplog dana provedenog u prirodi!
Bruno Beara, mag. educ. philol. franc.