preskoči na sadržaj

Srednja škola "Brač" Supetar

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Učenje na daljinu

 

Virtualne učionice

razred poveznica na virtualnu učionicu
1.abg učionica 1.abg
2.abg učionica 2.abg
3.abg učionica 3.abg
1.c učionica 1.c
2.c učionica 2.c
3.c učionica 3.c
4.c učionica 4.c
1.h učionica 1.h
2.h učionica 2.h
3.h učionica 3.h
4.h učionica 4.h
Virtualna nastava?
Što više volite, nastavu u školi ili nastavu na daljinu?



Za maturante

S ribom mogu sve

Mjere zaštite

SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS

Ministarstvo zdravstva

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 1. 2012.

Ukupno: 1514148
Ovaj mjesec: 3890
Danas: 2
e-Dnevnik

 

više

više

Office 365

ICT Županija

Više

e-Škole, CARNet

više

Priloženi dokumenti:
E-SKOLE 01-12.pdf

CI - SDŽ

DUMP - FESB

e-Lektire

Državna matura

više

E – savjetovalište

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Posjet učenika automehaničara dizelskom i Boschovom servisu u Vranjicu
Autor: Administrator , 18. 3. 2015.

 

 

Učenici III.a razreda (automehaničari) posjetili su DIESEL BOSCH SERVIS JURIĆ obrt Vranjic sasvojim stručnim učiteljem Jakšom Matulićem.


  Vlasnik je servisa D. Jurić podsjetio učenike na povijest Boschove pumpe i dizelskog motora. Učenici su vidjeli od prvih (mehaničkihdo današnjih najsuvremenijih koje moraju pratiti "euro 5" norme visokotlačne pumpe goriva

DIZELSKE PUMPE

Sustav za ubrizgavanje goriva

Zahvaljujući trajnosti i kvaliteti Boschove pumpe postale su sinonim za vrhunski sustav ubrizgavanjagoriva kod dizelskog motora. Servis Boschove pumpe preporučuje se napraviti nakon prijeđenih150.000 kilometara.

INJEKTORI

Srce rada svakog dizelaša

Uspješno repariramo sve četiri vrste proizvođača injektora: Bosch, Delphi, Siemens, Denso. Kod nekih kodiranih injektora se nakon reparacije mora izvaditi novi kod koji se kasnije unese u računalo vozila. Kod je vrlo bitan jer samo tako reparirani injektor pruža maksimum.

DIJAGNOSTIKA

Osnova i početak traženja kvara

Dijagnostika ne podrazumijeva samo spajanje na dijagnostički tester jer u više od 50% slučajeva tester ne prijavljuje nikakvu grešku, već se moraju raditi razna druga specijalna mjerenja s kojima će se otkriti problem. U servisu „Preden“ najčešće koristimo originalne dijagnostičke uređaje propisane od proizvođača Bosch, Delphi Denso.

Vlasnik je objasnio temeljni način rada pumpe, dijelove pumpe, kako nastaje tlak u pumpi, brizgaljke, regulator broja okretaja. Kako reagira visokotlačna pumpa goriva kod nekvalitetnog goriva, što se najčešće kvari i zašto su popravci skupi.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju