« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Od 28. rujna do 2. listopada 2016. godine nastavnici i učenici gimnazijskih odjela Srednje škole Brač bili su na terenskoj nastavi (studijskom putovanju) u Italiji. Putovanje se organiziralo u svrhu edukacije i proširivanja nastavnih sadržaja iz Talijanskog jezika, Likovne umjetnosti, Filozofije, Kemije i Fizike kroz obilaske lokaliteta važnih za pojedine predmete. Uz stručno vodstvo obišli smo Siennu, San Gimignano, Firencu, Pisu, Veronu i Veneciju te posjetili muzeje Museo Leonardino u Vinciju i Museo delle Scienze u Trentu. Upoznali smo se i s povijesnim, geografskim, ekonomskim i kulturološkim sadržajima talijanskih regija Toscane i Veneta.
Provođenjem ovakvog oblika nastave doprinijelo se oživotvorenju postojećih kurikuluma čime se potaknulo na razvoj inovativnih pristupa poučavanju koje će nastavnici primjenjivati u daljnjem obrazovanju učenika. Učenici su provođenjem ove aktivnosti stekli nova znanja i utvrdili postojeća, te su po povratku pokazali iznimnu intrizičnu motivaciju za izučavanje novih sadržaja koji su usko vezani za one koje smo „uživo“ vidjeli.
Na terenskoj nastavi sudjelovalo je trideset i dvoje učenika i osam nastavnika.
Više fotografija pogledajte: