preskoči na sadržaj

Srednja škola "Brač" Supetar

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Učenje na daljinu

 

Virtualne učionice

razred poveznica na virtualnu učionicu
1.abg učionica 1.abg
2.abg učionica 2.abg
3.abg učionica 3.abg
1.c učionica 1.c
2.c učionica 2.c
3.c učionica 3.c
4.c učionica 4.c
1.h učionica 1.h
2.h učionica 2.h
3.h učionica 3.h
4.h učionica 4.h
Virtualna nastava?
Što više volite, nastavu u školi ili nastavu na daljinu?



Za maturante

S ribom mogu sve

Mjere zaštite

SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS

Ministarstvo zdravstva

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 1. 2012.

Ukupno: 1514151
Ovaj mjesec: 3893
Danas: 6
e-Dnevnik

 

više

više

Office 365

ICT Županija

Više

e-Škole, CARNet

više

Priloženi dokumenti:
E-SKOLE 01-12.pdf

CI - SDŽ

DUMP - FESB

e-Lektire

Državna matura

više

E – savjetovalište

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava Toscana - Veneto
Autor: Sandra Radulovski, 31. 10. 2016.

 

 

Od 28. rujna do 2. listopada 2016. godine nastavnici i učenici gimnazijskih odjela Srednje škole Brač bili su na terenskoj nastavi (studijskom putovanju) u Italiji. Putovanje se organiziralo u svrhu edukacije i proširivanja nastavnih sadržaja iz Talijanskog jezika, Likovne umjetnosti, Filozofije, Kemije i Fizike kroz obilaske lokaliteta važnih za pojedine predmete. Uz stručno vodstvo obišli smo Siennu, San Gimignano, Firencu, Pisu, Veronu i Veneciju te posjetili muzeje  Museo Leonardino u Vinciju i Museo delle Scienze u Trentu. Upoznali smo se i s povijesnim, geografskim, ekonomskim i kulturološkim sadržajima talijanskih regija Toscane i Veneta.


Provođenjem ovakvog oblika nastave doprinijelo se oživotvorenju postojećih kurikuluma čime se potaknulo na razvoj inovativnih pristupa poučavanju koje će nastavnici primjenjivati u daljnjem obrazovanju učenika. Učenici su provođenjem ove aktivnosti stekli nova znanja i utvrdili postojeća, te su po povratku pokazali iznimnu intrizičnu motivaciju za izučavanje novih sadržaja koji su usko vezani za one koje smo „uživo“ vidjeli.

Na terenskoj nastavi sudjelovalo je trideset i dvoje učenika i osam nastavnika.

 

Više fotografija pogledajte:





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju