preskoči na sadržaj

Srednja škola "Brač" Supetar

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Učenje na daljinu

 

Virtualne učionice

razred poveznica na virtualnu učionicu
1.abg učionica 1.abg
2.abg učionica 2.abg
3.abg učionica 3.abg
1.c učionica 1.c
2.c učionica 2.c
3.c učionica 3.c
4.c učionica 4.c
1.h učionica 1.h
2.h učionica 2.h
3.h učionica 3.h
4.h učionica 4.h
Virtualna nastava?
Što više volite, nastavu u školi ili nastavu na daljinu?



Za maturante

S ribom mogu sve

Mjere zaštite

SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS

Ministarstvo zdravstva

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 1. 2012.

Ukupno: 1514151
Ovaj mjesec: 3893
Danas: 6
e-Dnevnik

 

više

više

Office 365

ICT Županija

Više

e-Škole, CARNet

više

Priloženi dokumenti:
E-SKOLE 01-12.pdf

CI - SDŽ

DUMP - FESB

e-Lektire

Državna matura

više

E – savjetovalište

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prijedlog kriterija i preporuka za izradu kvalitetnih e-lektira
Autor: Sandra Radulovski, 15. 12. 2016.

 

 

U sastavu pilot-projekta e-Škole knjižničarka Anđelka Miloš, profesorica informatike Sandra Radulovski i profesorica hrvatskog jezika Rina Vidović održale su predavanja na temu e-lektire u prvom i drugom razredu gimnazije. U duhu digitalnog doba predočile  su pojam lektira i oblika u kojima ona može biti. 


Nakon razgovora s učenicima o provedenoj anketi na temu njihovih čitateljskih navika, uslijedilo je upoznavanje s knjižničnom građom (knjižnom i neknjižnom tj. e-građom) i raspravljanje o prednostima i manama papirnate knjige i e-knjige. Objašnjeno je da kriteriji i preporuke izrade e-lektira teže personalizaciji sadržaja i prilagođenosti kako učenicima s teškoćama u pisanju i čitanju, tako i nadarenim učenicima, a također i prema njihovoj mentalnoj zrelosti. Književna djela imat će različite poveznice na provjerene izvore informacija npr. Hrvatske enciklopedije i Hrvatskog pravopisa, što su učenici pretraživali na satu. Također će imati poveznice s različitim multimedijskim sadržajima koji će približiti sadržaj originalnog djela. Učenici su se tako upoznali s CARNET-ovim eLektirama, gdje su pretraživali npr. Homerovu Ilijadu i uvidjeli načine prikaza djela i digitalnih formata koji su ponuđeni, pa su se susreli i s pjevanjima u audiozapisu. Mogućnosti novog čitanja pokazane su kroz poveznice npr. Shakespeareova Hamleta i suvremenog glazbenog spota ili filma. 

  Nadamo se da će se uvođenjem e-lektira poboljšati učeničke čitateljske navike upravo zbog svih ovih prethodno navedenih prijedloga njihove izrade. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju