« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Započeo je projekt ''SrednjodalmatinskI otoCi na valovima digiTalne kartografije'' osmišljen od udruge CROGIS kako bi se istaknula i popularizirala inovativna grana ICT-a za održivo upravljanje prostornim podacima - geografski informacijski sustavi (GIS). Uz uvodnu riječ ravnateljice škole Slavice Pavišić, na prvom predavanju koje je održao Antonio Morić-Španić 10. listopada sudjelovali su zainteresirani učenici drugog i četvrtog razreda opće gimnazije uz svoje nastavnike Sandru Radulovski i Antona Silvestera Iskru.
"Navedena informatička metoda predstavlja moćan tehnološki alat za prikupljanje, pohranjivanje, obradu, analizu i vizualizaciju prostornih podataka. S obzirom na izrazitu osjetljivost i ranjivost otočnih (i morskih) ekosustava, korištenjem GIS-a otvaraju se mogućnosti kreiranja održivih prostornih modela za inovativno i održivo upravljanje prostornim resursima.
Odabrane školske ustanove za početak provedbe eksperimentalne faze kurikularne reforme na području Splitsko-dalmatinske županije, projektno partnerstvo logično je osmišljeno i uspostavljeno sa srednjim školama ''Antun Matijašević Karamaneo'' iz Visa te ''Srednja škola Brač'' iz Supetra. Korisnici projekta su nastavnici i učenici srednjih škola u Supetru i Visu koji će, nakon edukacije nastavnog osoblja o radu u programskoj GIS aplikaciji, kroz redovne i izborne nastavne programe biti upoznati, educirani i osposobljeni za primjenu suvremenih digitalnih kartografskih alata u budućem održivom upravljanju otočnim resursima, a pojedine učenike će se na ovaj način potaknuti da usmjere svoje akademsko usmjerenje na fakultetske ustanove iz područja STEM-a i ICT-a.
Stručnim edukacijskim radionicama za korištenje GIS programskih aplikacija ponajviše bi profitirali nastavnici geografije, biologije, informatike te srodnih nastavnih predmeta u kojima se ostvarenost novodefiniranih ishoda ostvaruje uz pomoć informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Osim nastavnika srednjih škola kroz drugo prioritetno područje Poziva, stručnim bi edukacijama, prema iskazu interesa, o navedenoj problematici bili obuhvaćeni i predstavnici ostalih lokalnih institucija koji u svojem radu/djelovanju mogu primijeniti inovativne razvojne mogućnosti koje pružaju GIS tehnologije (npr. turističke zajednice, vatrogasna društva, zaposlenici gradskih odsjeka za komunalne djelatnosti, prostorno planiranje, zaštitu okoliša, LAG-ovi, udruge za zaštitu i promicanje prirodne i kulturne baštine i dr.). Geografski informacijski sustavi široku primjenu nalaze i kod pravnih subjekata iz područja turizma poput privatnih iznajmljivača (geomarketing), no i kod lokalnih OPG-ova te drugih subjekata koji se bave primarnim gospodarskim sektorom (katastar, zemljišne knjige, ARKOD)."