« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
U Šibeniku je od 27. do 29. ožujka 2019. godine u Hotelskom naselju "Solaris" održana 28. Hrvatska smotra literarnog, dramskog i novinarskog stvaralaštva učenika srednjih škola LiDraNo 2019. Na smotri učenici su svoje umijeće predstavili u literarnim i novinarskim radovima, školskim listovima, radijskim emisijama te skupnim i pojedinačnim dramsko-scenskim nastupima. Učenik 3. c razreda naše škole Josip Vrandečić u kategoriji pojedinačnog dramsko-scenskog izraza (kazivanja poezije) interpretirao je lirsku pjesmu bračke čakavske pjesnikinje Dubravke Borić „Slika bez kvodra, rič bez glosa“ pod mentorstvom profesorice Rine Vidović.
Više pogledajte pod Opširnije.
Potom su organizirani okrugli stolovi za svaku od spomenutih kategorija. U pojedinačnom dramsko-scenskom izrazu članovi povjerenstva, inače profesionalni glumci, naglasili su kako su općenito zadovoljni učeničkim dramsko-scenskim nastupima. Pohvalili su rad mentora s učenicima u manjim sredinama koji pridonosi odgajanju i stvaranju kazališne publike, a također i budućih scenskih umjetnika. Bio je izvrstan ugođaj na LiDraNu, lijepo je bilo doživjeti stvaranje novih poznanstava među sudionicima smotre te njihovo međusobno bodrenje, iskazivanje poštovanja i oduševljenja prigodom nastupa, odnosno prezentacije svojih uradaka, te uzajamno poticanje u budućem stvaranju.