preskoči na sadržaj

Srednja škola "Brač" Supetar

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Učenje na daljinu

 

Virtualne učionice

razred poveznica na virtualnu učionicu
1.abg učionica 1.abg
2.abg učionica 2.abg
3.abg učionica 3.abg
1.c učionica 1.c
2.c učionica 2.c
3.c učionica 3.c
4.c učionica 4.c
1.h učionica 1.h
2.h učionica 2.h
3.h učionica 3.h
4.h učionica 4.h
Virtualna nastava?
Što više volite, nastavu u školi ili nastavu na daljinu?



Za maturante

S ribom mogu sve

Mjere zaštite

SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS

Ministarstvo zdravstva

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 1. 2012.

Ukupno: 1514160
Ovaj mjesec: 3902
Danas: 14
e-Dnevnik

 

više

više

Office 365

ICT Županija

Više

e-Škole, CARNet

više

Priloženi dokumenti:
E-SKOLE 01-12.pdf

CI - SDŽ

DUMP - FESB

e-Lektire

Državna matura

više

E – savjetovalište

Creative Commons licence

Creative Commons licence

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RW2 [Uživo] Regionalni webinar "Primjena digitalne tehnologije u nastavi biologije i prirode u osnovnoj školi" (2/4)
Autor: Sandra Radulovski, 14. 5. 2017.

 

"Drugi regionalni webinar održat će se 31.05.2017. u 13 sati uživo iz OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu.

Tijekom izlaganja bit će prikazan način korištenja različitih alata i aplikacija u nastavi prirode u 5. i 6. razredu te biologije u 7. i 8. razredu. 
Vidjet ćemo kako se jednostavno može prikazati stanica u tri dimenzije i naučiti o ulogama organela u stanici.Za učenje o anatomiji ljudskog tijela postoje brojni alati i aplikacije koje prikazuju organske sustave u tri dimenzije, a zatim će biti prikazano kako se može mikroskopirati bez pravog mikroskopa uz pomoć pametnog telefona ili tableta.
Također će biti prikazane mogućnosti korištenja i izrade zajedničkih digitalnih materijala iz biologije i prirode, a na kraju će biti riječi o alatima pomoću kojih možemo pratiti postignuća učenika i vrednovati njihov rad."

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju