« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
Prijavite se na e-tečaj "Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju" koji počinje 2.5.2018. i traje do 15.5.2018.godine.
Ovaj e-tečaj će se održavati kao masovni online tečaj.
"U ovome online tečaju predstavljene su vrste, funkcionalnosti, načini i oblici upotrebe digitalnih alata za praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća. Proces praćenja i vrednovanja napretka učenika najvažniji je nastavni i odgojno-obrazovni element jer mnogi smatraju da kvalitetno i učestalo praćenje i vrednovanje utječe na tijek procesa učenja i poučavanja neovisno o kojem je obrazovnom stupnju riječ. Zbog nedostatka vremena te utjecaja okruženja na učitelja koji je usmjeren prema rezultatima procesa učenja i poučavanja, a ne prema samom procesu učenja, u osnovnim se i srednjim školama češće provodi sumativno vrednovanje. Nasuprot sumativnoga vrednovanja jest formativno vrednovanje koje za ishod ima kontinuirano praćenje napretka učenika i prikupljanja podataka o njegovom učenju, a s ciljem unaprjeđenja procesa učenja i poučavanja. Digitalni alati mogu znatno olakšati pristup praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća te omogućiti učestalije formativno vrednovanje istih. Pohađanjem online tečaja Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju u trajanju od dva tjedna polaznici će teoretski i praktično upoznati alate i digtalne tehnologijama za vrednovanje i praćenje učenika. U prvome su tjednu obuhvaćene teme: alati i digitalne tehnologije za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, vrste, funkcionalnosti i načini korištenja alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, prednosti i nedostaci alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika te alati i digitalne tehnologije za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. U drugome su tjednu teme tečaja sljedeće: alati i digitalne tehnologije za primjenu portfolio metode za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja, načini i oblici korištenja alata i digitalnih tehnologija za primjenu vrednovanja kao učenja, za učenje i samoučenje, postavka izvještaj i postavka ocjena u sustavu Moodle."