preskoči na sadržaj

Srednja škola "Brač" Supetar

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Učenje na daljinu

 

Virtualne učionice

razred poveznica na virtualnu učionicu
1.abg učionica 1.abg
2.abg učionica 2.abg
3.abg učionica 3.abg
1.c učionica 1.c
2.c učionica 2.c
3.c učionica 3.c
4.c učionica 4.c
1.h učionica 1.h
2.h učionica 2.h
3.h učionica 3.h
4.h učionica 4.h
Virtualna nastava?
Što više volite, nastavu u školi ili nastavu na daljinu?



Za maturante

S ribom mogu sve

Mjere zaštite

SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS

Ministarstvo zdravstva

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 1. 2012.

Ukupno: 1514162
Ovaj mjesec: 3904
Danas: 15
e-Dnevnik

 

više

više

Office 365

ICT Županija

Više

e-Škole, CARNet

više

Priloženi dokumenti:
E-SKOLE 01-12.pdf

CI - SDŽ

DUMP - FESB

e-Lektire

Državna matura

više

E – savjetovalište

Creative Commons licence

Creative Commons licence

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
e-tečaj: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju
Autor: Sandra Radulovski, 23. 4. 2018.

Prijavite se na e-tečaj "Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju" koji počinje 2.5.2018. i traje do 15.5.2018.godine.

Ovaj e-tečaj će se održavati kao masovni online tečaj.

"U ovome online tečaju predstavljene su vrste, funkcionalnosti, načini i oblici upotrebe digitalnih alata za praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća. Proces praćenja i vrednovanja napretka učenika najvažniji je nastavni i odgojno-obrazovni element jer mnogi smatraju da kvalitetno i učestalo praćenje i vrednovanje utječe na tijek procesa učenja i poučavanja neovisno o kojem je obrazovnom stupnju riječ. Zbog nedostatka vremena te utjecaja okruženja na učitelja koji je usmjeren prema rezultatima procesa učenja i poučavanja, a ne prema samom procesu učenja, u osnovnim se i srednjim školama češće provodi sumativno vrednovanje. Nasuprot sumativnoga vrednovanja jest formativno vrednovanje koje za ishod ima kontinuirano praćenje napretka učenika i prikupljanja podataka o njegovom učenju, a s ciljem unaprjeđenja procesa učenja i poučavanja. Digitalni alati mogu znatno olakšati pristup praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća te omogućiti učestalije formativno vrednovanje istih. Pohađanjem online tečaja Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju u trajanju od dva tjedna polaznici će teoretski i praktično upoznati alate i digtalne tehnologijama za vrednovanje i praćenje učenika. U prvome su tjednu obuhvaćene teme: alati i digitalne tehnologije za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, vrste, funkcionalnosti i načini korištenja alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika, prednosti i nedostaci alata i digitalnih tehnologija za prikupljanje i digitalno bilježenje podataka o napretku učenika te alati i digitalne tehnologije za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. U drugome su tjednu teme tečaja sljedeće: alati i digitalne tehnologije za primjenu portfolio metode za vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja, načini i oblici korištenja alata i digitalnih tehnologija za primjenu vrednovanja kao učenja, za učenje i samoučenje, postavka izvještaj i postavka ocjena u sustavu Moodle."






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju