« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Virtualne učionice
razred | poveznica na virtualnu učionicu |
1.abg | učionica 1.abg |
2.abg | učionica 2.abg |
3.abg | učionica 3.abg |
1.c | učionica 1.c |
2.c | učionica 2.c |
3.c | učionica 3.c |
4.c | učionica 4.c |
1.h | učionica 1.h |
2.h | učionica 2.h |
3.h | učionica 3.h |
4.h | učionica 4.h |
EMA - Education Management Application, aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije
CARNetov sustav za online učenje
"Nove tehnologije sastavni su dio svakodnevnog života vašeg djeteta i njegove generacije. Bez obzira sjedi li vaše dijete kod kuće za računalom ili se nalazi u školi, na igralištu, u šetnji s prijateljima, ono je stalno dostupno jer je svojim mobilnim uređajem povezano s cijelim svijetom 24 sata na dan.
Trebamo li mu zato zabraniti korištenje interneta i računala ili mu dati na korištenje najjednostavniji mobitel?
Možda to izgleda poput rješenja za sve vaše strahove, ali to nikako nije rješenje!
U našem novom priručniku za roditelje pronaći ćete opće savjete, malo složenije savjete, podsjetnik da ne zaboravite razgovarati s djecom te važne informacije o društvenim mrežama.
Nadamo se da će vam savjeti pomoći da se snađete u digitalnom svijetu vaše djece."
"Mediji u porodici", savjeti za roditelje
Priručnik za roditelje o sigurnijem internetu za djecu i mlade.
Centar za Sigurniji Internet -
Godinama vlada poznata tvrdnja da je matematika teška. Generacijama se prenosi iskustvo kako gotovo svaki učenik ima problema s matematikom. Vjerojatno ste se i vi nemalo puta pred svojim djetetom poslužili izjavama: 'Matematika mi nikad nije išla'...
... 'Ako sam s nekim predmetom u školi imao problema, onda je to bila matematika', 'Profesori iz matematike su uvijek jako strogi'.
Jeste li pomislili da nije baš najmudrije to govoriti pred djetetom koje je u razvoju, koje vas oponaša u svakom trenutku pa i tom? Jeste li stali u obranu vašeg mališana kad je pitanju matematika i njegova slaba ocjena prisjećajući se sebe i svoje profesorice? Možda ste mu odobrili neuspjeh na račun 'teške matematike' i 'prestroge učiteljice'?
A s druge pak strane, postavljaju se pitanja: 'Zašto mnoga djeca nemaju problema s matematikom i zašto postoje matematičke škole u koje se prijavljuje tri puta veći broj učenika nego što ih mogu primati?'
Ovo je bio samo primjer kako se na stvari može gledati iz različitog kuta, a što se tiče svladavanja matematike u osnovnoj školi, stvari su ovakve:
- matematika je samo jedan od predmeta i ocjenjuje se ocjenom od 1 do 5 (moraju li svi imati 5 ?!)
- osim pažljivog praćenja nastave, potrebno je dosta vježbati i redovito pisati domaće zadaće (a znamo kako to ide s prepisivanjem zadaća u školi)
- matematika je sve oko nas i možemo se složiti s činjenicom da je učitelj taj koji je može djeci približiti i povezati sa životom
- kad se pojavi potreba za instrukcijama, roditelj bezuvjetno vjeruje instruktoru (pa makar to bio student 1. godine !), ali sumnja u metodiku učitelja
- uvijek je matematika 'kriva' kad opći uspjeh 'visi' pa su česte pojave da učenik dobije na poklon ocjenu više, a kasnije nastupe problemi jer se on saživi s tim da toliko i zavređuje (onda je kriva učiteljica koja ga nije naučila)
- činjenica je da matematika iziskuje veliku usredotočenost na sadržaj, kontinuiet u radu učenika, logičko razmišljanje, ali i automatizam (no predrasude ponekad sve to zakoče i učenikove sposobnosti uopće ne dođu do izražaja)
PA SE ZATO DOGAĐA:
- da ne znamo izračunati 20% sniženje neke cijene
- da ne znamo koliko će nas koštati 30 dag šunke kojoj je cijena 90 kuna po kg
- da ne znamo izračunati za koliko ćemo prijeći 340 km ako vozimo 80 km na sat
- da ne znamo kupiti tapete za zid ako je prostorija veličine 3 x 4 metra
- da nam nije jasno koliko boje moramo kupiti za bojanje zida kuhinje kad je pakirana po kilu
- da na 'Milijunašu' ne znamo definiciju Pitagorinog poučka ili koliko 3 dana imaju minuta
- da ne znamo odrediti tri četvrtine nekog materijala ili doliti dvije trećine vode u boju za tkaninu
Drugim riječima, budimo mi ti, kao roditelji, koji ćemo u svakodnevnim situacijama djeci davati do znanja koliko je važno učiti i naučiti matematiku, i to ne zbog profesorice, ne zbog ocjene, već zbog sebe.
A MATEMATIKU U ŠKOLI PREPUSTIMO ONIMA KOJI SU SE ZA TO ŠKOLOVALI.